Feeds RSS
Feeds RSS

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

οι πιο όμορφες διακοπές.....




Kάθε πρωί,πριν καλά καλά ανοίξω τα μάτια μου,
τα χέρια σου είχαν κιόλας φτιάξει μια αγκαλιά.
Κι όταν καθόμουν πίσω στο μηχανάκι,εσύ το νου σου τον είχες αν κρατιέμαι καλά,
και έπαιρνες το χέρι μου να το ακουμπήσεις επάνω σου μην πέσω.
Γελούσες και γέλαγαν με σένα όλα γύρω...
Σκαρφάλωνες ψηλά.
σκαρφάλωνες να σκαλίσεις μια καρδιά,
"Φ+Ι"
 ψηλά στο βράχο,
για να χωρέσει η καρδιά μας δίπλα στο φεγγάρι.
Κι όταν ανεβήκαμε όλα εκείνα τα σκαλιά του κάστρου,
και φτάσαμε στο εκκλησάκι έχοντας πια νυχτώσει,
έτσι όπως ήμουν θυμωμένη μαζί σου ,
ευχήθηκα μέσα μου να πάρω σημάδι αν θα τα καταφέρουμε αυτό το "για πάντα"...
και σιγομουρμούρισες...
"ένα θα μαστε για πάντα εμείς........."
λες και διάβασες τη σκέψη μου.
λες και πράγματι ο θεός μου έστειλε το σημάδι που έψαχνα.
και σ'αγκάλιασα.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mπορείς να αφήσεις κι εσύ το σχόλιο σου εδώ!