Feeds RSS
Feeds RSS

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Μοίρα ή συμπτώσεις??

Πώς αλλάζει έτσι ο καιρός..πως αλλάζουμε εμείς οι ίδιοι.Πριν λίγους μήνες περπατούσαμε δίπλα δίπλα σαν φίλοι, και τώρα δεν σου αφήνω το χέρι.Ούτε που φανταζόμουν πως θα σε ερωτευόμουν τόσο.Σαν μετεωρίτης έσκασες στη ζωή μου και έμεινες για τα καλά...
Και αναρωτιέμαι πολλές φορές αν ήταν τυχαίο.Όλα θα ήταν διαφορετικά χωρίς εσένα.Εγώ θα ήμουν διαφορετική χωρίς εσένα.Και εσύ θα ήσουν διαφορετικός χωρίς εμένα.
Κάποια πράγματα μας σημαδεύουν, και πραγματικά δεν ξέρω αν έρχονται στη ζωή μας τυχαία, ή για κάποιο λόγο.
Είναι η ζωή μας απλά ενα παζλ απο συμπτώσεις?
Αν δεν πήγαινα στο συγκεκριμένο φροντιστήριο δεν θα σε γνώριζα? ποτέ????
δεν θα γινόσουν ποτέ δικός μου??
κι αν είναι μοίρα,κι όλα γίνονται για κάποιο λόγο τότε ποιός είναι ο λόγος? αν είναι όλα προκαθορισμένα, γιατί εγω συγκεκριμένα ήταν γραφτό να γεννηθώ σε αυτή την πόλη,απο αυτούς τους γονείς,με αυτούς τους φίλους,με σένα.Με αυτές τις απόψεις,με αυτό τον χαρακτήρα.Γιατί να ζω αυτή τη ζωή και όχι κάποια άλλη? 
Γιατί κάποιος να γεννηθεί με όλα τα καλά,τις ανέσεις,την υγεία,την αγάπη και κάποιος άλλος φτωχός,σε μια χώρα που δυστυχεί,μες το πόλεμο,την πείνα.'Ετυχε??
Άν η άποψη του Νίτσε είναι σωστή, τότε η ζωή μας είναι μια δοκιμασία,θα ξαναζούμε τα σωστά και τα λάθη μας στην αιωνιότητα.Τότε η γνωριμία μας δεν θα ήταν σύμπτωση,αλλά μοίρα.Τότε θα είχα γεννηθεί για να σε γνωρίσω,και να σε συναντάω ξανά και ξανά σε κάθε ζωή μου.
Άν δεν είναι έτσι όμως...Τότε είναι όλα απλά συμπτώσεις.Τότε ο κόσμος μας δημιουργήθηκε τυχαία,γεννήθηκα κι εγώ τυχαία,γνώρισα εσένα τυχαία.Τότε δεν υπάρχει νόημα,απλά είμαι τυχερή, γιατί γεννήθηκα σε μια όμορφη χώρα,σε περίοδο ειρήνης, με ανθρώπους γύρω μου να με αγαπάνε.Τότε απλά όλα είναι θέμα τύχης?? 

2 σχόλια:

Dreamy Cloud είπε...

Κι εγώ απο τέτοιες σκέψεις άλλο τίποτα είμαι.. Αν και πλέον πιστεύω πως όλα είναι μια συμπτωση και τα πράγματα αρχίζουν να κυλάνε όπως τα φέρνουμε εμείς.. Τα αν είναι πολλά αλλά το πως είμαστε έχει σημασία!! Φιλάκια πολλά!! :))

Αννα είπε...

Με εβαλες παλι σε σκεψεις..Καληνυχτα!!!

Δημοσίευση σχολίου

Mπορείς να αφήσεις κι εσύ το σχόλιο σου εδώ!